MASAŻ LECZNICZY I RELAKSACYJNY. INDYJSKI MASAŻ GŁOWY

STRES

Stres jest istotnym elementem naszego życia. Towarzyszy nam w pracy i wpływa na odpoczynek. W sytuacjach stresujących, wywołujących strach czy gniew nasze mięśnie naprężają się i sztywnieją, powodując ucisk na zakończenia nerwowe. Chroniczne napięcia mięśni upośledzają prawidłowe ukrwienie i odżywienie tkanek. Stres może być przyczyną wielu dolegliwości: bólów kręgosłupa, migren, chorób psychosomatycznych, czy podwyższonego ciśnienia krwi.

„Nie istnieje taka choroba ciała, która byłaby oddzielona od duszy”  

Sokrates

Jesteśmy jednością. Nasze samopoczucie psychiczne jest nierozerwalnie związane z samopoczuciem fizycznym. Napięte mięśnie powodują, że czujemy się usztywnieni, obolali. Złe samopoczucie fizyczne potęguje nasz stres i koło się zamyka.

Każdy z nas potrzebuje relaksu, ucieczki od codziennych trudnych sytuacji. Kontakt z naturą, medytacja, słuchanie muzyki czy czytanie, pozwala nam się wyciszyć.

Wspaniałą metodą na osiągnięcie wewnętrznego spokoju jest  MASAŻ.
Jego zasadniczym zadaniem jest rozluźnienie mięśni i otworzenie kanałów energetycznych. Odprężenie mięśni sprzyja wyciszeniu umysłu.

Jeśli:

  • masz bóle kręgosłupa,  mięśni, stawów;
  • dokucza Ci dyskopatia;
  • rwa kulszowa przeszkadza Ci w wypełnianiu codziennych obowiązków;
  • martwi Cię  drętwienie i mrowienie kończyn;
  • bóle głowy, migrena nie pozwalają Ci cieszyć się życiem;
  • cierpisz na  bezsenność, depresję, przemęczenie;

to skutecznym lekarstwem na  Twoje dolegliwości jest masaż – terapia bez  skutków ubocznych.

W swojej pracy z pacjentami łączę różne techniki masażu.
Wykorzystuję elementy masażu klasycznego, segmentarnego, tybetańskiego, refleksorycznego stóp, shiatsu, indyjskiego masażu głowy, drenażu limfatycznego, akupresury oraz terapii manualnej kręgosłupa.

MASAŻ NA STRES

WARSZAWA MOKOTÓW

MOJE MASAŻE
  • ciąża,
    MASAŻ DLA KOBIET W CIĄŻY
Ciekawostki
  • Jak szybko dodać sobie energii?